Hej, här igen

Rastlös. känner för att skriva av mig lite på min gamla blogg, ett år sen sisst...hehe 

Håller mig inne tills i em idag, det är så sjukt varmt! (klagar? nej inte alls)
Vart kan man åka där det är svalare? sverige är ju så långt upp man kan komma. Finns inget svalare där man kan vara,
Alperna kanske.
Har bestämt mig nu för att åka till italien efter studenten. Ett mål att se fram imot =)

Vad händer idag då? jo jag ska till banken igen för att aktivera mitt kort igen. Har varit där 4gånger den här månaden =S Dom känner igen mig nu. Sedan får jag också veta om jag har några pengar på kontot eller om någon hunit köpa upp dom innan jag spärrade?? 3.000 fatigare i så fall!!
Aja, sedan ska jag iaf köpa en mobil idag, Vill ha en bra kameramobil så jag slipper ha med mig både kamera och mobil. Sen ska det bli mycket bilder.
Sattsar på en sånhär Nokia N95 ( In my dreams*)
Vill dit!<3Ser härligt ut..


Får se om det blir något mer bloggande. Ska försöka snygga till designen i så fall.
Ha det bäst! och skriv gärna något ..~~~¨  

Besök även min andra gammla blogg om du vill, bilder på"våra"sötta kattungar ^.^
http://kattungarx4.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: emelie

tack för kommentarena :) ja tycker inte om papparaziz när dom är så överdrivna med kändisarna, på de sättet. men sen är de ju åt andra sidan kul att veta vad dom gör och ja vill hålla mina läsare uppdaterade om vad kändisarna gör oxå:p hade fint kram

2008-07-28 @ 23:10:17
URL: http://emelieingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0