(Alice)Copper

image4

Namn:(Mini)Cooper
smeknamn: AliceCopper
Hona

Utseende:
Spreklig/mönstrad som sin mamma med vit tass men med mörkare färger mörkbrun,svart,bege mm
Hon ser lite läskig ut en liten månsterkatt

Personlighet
:
Sprallig, Cool, Galen, lite tillbakadragen och går sin egen väg ibland, skrikig.

Spec/skills
:
Sitta på bakbenen och slå med tassarna (mini ninja)
"Ryta" och morra som ett vildsvin.


Favoritsyselsättning
:
Leka med elis och Springa snabbt runt runt, gärna med en konsärv burk på huvet.(har tuvärr ingen bild på det)

Kommentarer
Postat av: ida

jag vill jag vill jag vill haaa.
fan ska prata med pojken min kanske hör av mig till dig igen :D

2007-12-02 @ 16:35:55
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0