Inga kattungar kvar (snart)

Nu är Bumper och Elis i sina nya hem där jag hoppas dom trivs bra. Det tror jag att dom gör för de var så jätte trevliga båda tjejerna som var här och hemtade katterna. Bumper han gömde sig visserligen under soffan när dom kom med sedan la han ut sig i hennes knä. Elis fick en egen bur att åka i som hon faktiskt gick in i själv. Alla värkade nöjda med katterna och sina nya ägare så det var jätte kul!
Nu är det även två stycken som bestämt sig för att både Copper och Mustang. Vilket var jättebra för dom är så bra vänner och copper tror jag inte skulle klarat att vara själv. Jag tycker att vi lyckats hitta bra hem till dom allihopa där dom inte behöver vara ensama =)
Så på fredag kommer dom och hämtar dom sista små liven. Sedan ska vi se om mamman vill komma hem igen.
Hoppas hoppas det!
kat5.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0