Katt fri Jul

Hej har inte hunit skriva något imellan jul..krimset,
Nu har vi inga kattungar kvar. Det gick mycket fortare en jag trot att "bli av med" kattungarna.
Mustang som döptes om till Gustav (eftersom han blivit så rund) och Alice copper har också fått ett nytt hem nu. Det var en tjej som inte hadde någon katt sen innan som blev helt förtjust i dom juvliga små liven och kunde inte slita blicken från dom. Jag hoppas att hon kunde hålla ögonen på vägrn när hon åkte hem... Dom vissade sig värkligen från sina bästa sidor när hon hemtade dom. Gustav busade runt som en vilde och lekte med ett snörre och Alice var jätte mysig och somnade på min axsel Aw!.
Det är lite tomt hemma nu utan kattungarna, men jag tänker på att dom har det jätte bra nu och på alla glada ägare. Jag kände mig som jultomten när jag gjorde alla så glada och nöjda nu inför jul =)
Jag hoppas få lite bilder på dom efter jul kanske.

Vi har försökt att ta hem kattmamman Nissan. Hon var jätte rund och har fåt massor med mat hos våra grannar (tyvärr!) Vi har låtit henne varit inne och försökt ge henne mycket uppmerksamhet, men nu är hon borta igen. vet inte vad vi ska göra för att hon vill stanna?

Så det blir en katt fri jul för mig, men jag vet några andra som får en riktig jul med nya familjemedlemmar =)

GOD katt-JUL
hm det kan misstolkas.

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0