Sista kissen..Bumper

image7

Namn: Bumper
             Hane


Utseende: Ser Helt svart ut men skiftar även i blått och brunt, lite kraftigare och rundare en dom andra. är jätte lik en björnunge, luddig pälss.


Personlighet: Lugn, renlig, matvrak, selskapssjuk, ordentlig, klok


Spec/skills: Man kan busa med honom och sedan direkt ta upp han och kela, förstår lek och alvar. Förta som började äta ricktig mat och bajsa i lådan. sitter på rumpan som en björn vid matskålen. Hoppar upp i knät även om det finns mat kvar i skålen och även fast han älskar sin mat .


Favorit syselsättning: 1.Kela 2. Äta 3.leka


Kommentarer
Postat av: ida

jag är intresserad av både cooper och bumper.. för dom rä ju kattungar dom måste vara tillsammasn så dom kan leka.. men nu är problemet att jag åker till chile snart.. och kommer hem i februari.. och pga den anledningen får jag INTE skaffa kat för min sambo.. vi måste vänta... och då har du dom antagligen inte kvar!! :(

2007-12-06 @ 10:26:52
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0