Topp listan

Så här ser topplistan ut på intresset av katterna:
1.ELIS
2.BUMPER
3.COPPER


4.MUSTANG -ingen har enu varit intresserad av dena bussiga kisse. varför? han är ju en jätte sälskapssjuk kisse som älskar uppmerksamhet. även om han är påhittig rackar unge =)


Nej vad synd! nu fungerar det inte att ladda upp nya bilder(kanske för att det är försent). Jag har ju nytagna bilder som jag tänkte lägga upp.  Typiskt, då kan jag inte göra det försen i morgon kväll. Har mobilt bredband gratis efter kl.19.00. Titta in då!
image2Kitty fungerade iaf

Ps.
Alla katter finns kvar och sover i sitt lådhus just nu. (har kort på det sedan)
       Det har inte varit någon och tittat än så det är inte försent att höra av sig en.

God natt!

Kommentarer
Postat av: ida

ja min syster har haft två katter men den ena e död och den andra är en gammal vis-sova-katt... så hon kan och vill ställa upp men sen åker jag inte utomlands så ofta heller.. jag är en huskatt :P

2007-12-07 @ 09:43:30
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0