Kattungar behöver nytt hem. Mamma har stuckit!

image1

Jag har tänkt länge och förberet för att jag skulle skriva en blogg om våra kattungar redan när dom växste upp så att den som tar hand om den skulle få se deras utväkling. Men tuvärr blev det aldrig någon tid för det.

Anledningen till att jag nu har fått brottom att lägga upp detta är att våran kattmamma tröttnat på sina ungar och har försökt skräma iväg dom, men dom är fortfarande små och tar det hela på lek. Så hon har istället rymt till våra grannar (4km bort) där hon bodde förut i protest mot dom små liven. Dom är stora nu för att klara sig utan sin mamma och därför ska vi nu ge bort våra väldigt tillgivna kissemissar. Så att våran kattmamma (som SKA steriliseras) kan komma hem igen(vi saknar henne). Vi har varit och hemtat henne men springer iväg igen och nu vet vi inte var hon är .

Dessa små söta kattungar är 12veckor alla med olika färger och personligheter. Det är bara att välja villken som passar bäst.
Alla är uppväxsta med kärlek och omsorg.
Dom har mer eller mindre fått ta över våran altan och har kunnat springa ut nu när dom blivit större så är vana att vara ute.

Om vi inte hittar hem åt dom blir vi tvugna att skicka dom till något katthem.

Lämna ett medelande eller Maila om du är intresserad av någon katt eller har frågor.
Det kan hända att vi kan "frakta" katten om det ligger på vägen när vi är "ute och kör".
Lämnar inte ut någon förs en vi är säkra på att det är seriösa personer dom kommer till!!!

Jag kommer att presenterar alla katter en och en med lite personlig fakta om dom och så bilder förstås.
Dom är så söta image2^.^

Kommentarer
Postat av: Charming man

åh, jag önskar det vore typ 6 månader fram nu, då får jag min lägenhet och då ska jag skaffa katter! :(

2007-11-30 @ 23:18:46
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Annaa M

Är katterna verkligen 12 veckor? Jämfört med våra som är 8 veckor ser de yngre ut, öronen är inte utväxta och de ser väldigt bäbisaktiga ut i ansiktena. Var de väldigt små när de föddes? Tyvärr påstår många att deras katter är just 12 veckor för att kunna bli av med dem fast de i själva verket är mycket yngre. Varken kul för katter eller köpare.

Det är inte bara att skicka katter till katthem, de flesta tar bara emot hittekatter, inte katter som folk inte vill ha.

2007-12-03 @ 00:20:17
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: mimmi

Svar till åvan:
Jo kattungarna är 12veckor, på några av bilderna är "gammla" där dom är 10veckor. Dom var små när dom föddes och kommer inte bli så stora eftersom mamman är en liten katt. (Inte ung men liten)

Jo, vi har frågat på katthemet men dom hade ingen plats så klart. Dom hör av sig om det var någon som ville ha kattungar.

2007-12-03 @ 11:25:43
URL: http://kattungarX4.blogg.se
Postat av: Johan

Hej Mimmi!
Har letat efter kattunge ett tag nu och hamnade i jakten på detta på denna bloggen om era kattungar.
Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en eller två katter, och nu när julen närmar sig känns det som ett perfekt tillfälle... Om dom inte redan är tingade är jag väldigt intresserad! Hälsningar Johan

2007-12-06 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0