Nya kattungar! säljes

                                                                  mhg                                                                                                                                                              
Hejsan! nu börjar vi om igen =)
Våran kattmamma kom hem igen och nu har vi två nya små kattungar som är redo för att säljas till nya hem.
Jag tänkte att jag skulle göra likadant som förra gången och presentera dom här på min katt-blogg.
Det är två väldigt olika personligheter som är nästan helt motsattsen till varandra, den ena svart och den andra krämvit.
Presentation om dom kommer snarast!

Jag har tagit massor av kort på dom men tuvärr så har min kamera slutat fungera, så jag kan bara vissa från när dom var ricktigt små och  några som är tagna med mobilen.

Dom är friska, pigga, rumsrena, och otroligt gosiga.
födddes 30augusti (på min födelsedag!) så dom är nu 9veckor och kan lämna sin mamma om 3veckor
Dom bor just nu en liten bit utanför Alingsås på våran inglasade altan. Så dom är vana att vara ute, men dom har fått vara inne ganska mycket också.
Priset är 100:-/st 
Jag vill hälst att dom får vara tillsammans om det finns möjlighet, men det är inget krav.

Lämna ett medelande eller Maila om du är intresserad eller har frågor :)
Det kan hända att vi kan "frakta" katten om det ligger på vägen när vi är "ute och kör".
Lämnar inte ut någon förs en vi är säkra på att det är seriösa personer dom kommer till!!!
vi är väldigt fästa vid dom!<3
MVH Emelie  None

Kommentarer
Postat av: catlover

Väldgt söta kattungar du har, de förtjänar verkligen ett riktigt bra hem där de blir älskade och omhändertagna. Men kattungar är inte redo att lämna sin mamma vid 9 veckor!!! Kattungar får enligt Jorbruksverkets föreskrifter inte lämna sin mamma före 12 veckors ålder! Det borde du veta om du nu bryr dig så mycket om dem. Är du så seriös som du skriver så bör du också se till att avmaska och vaccinera kissarna innan de flyttar samt id-märka dem. Vi har tyvärr ett stort problem med hemlösa katter idag i Sverige och det vore därför också bra om du kunde informera ev. kattungeköpare om fördelen med att kastrera sina katter, något du även själv bör överväga med din hona.

2008-11-08 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0